دوره های آموزشی در صدر برنامه های اوقات فراغت تابستانی 

دوره های آموزشی در صدر برنامه های اوقات فراغت تابستانی 

تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۴۰۰
رضا اسکندری نسب گفت: برگزاری دوره های آموزشی در صدر برنامه های اوقات فراغت تابستانی کانون حضرت رقیه (س) قرار دارد.

«رضا اسکندری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، از آغاز برنامه های اوقات فراغت تابستانی کانون حضرت رقیه (س) خبر داد و گفت: برگزاری دوره های آموزشی در صدر برنامه های اوقات فراغت تابستانی کانون حضرت رقیه (س) قرار دارد.


رابط کانون فرهنگی هنری حضرت رقیه (س) مسجد امام علی (ع) اسفندقه جیرفت افزود: این برنامه ها در حوزه فعالیت های قرآنی، فرهنگی، هنری و ورزشی است که از ابتدای تیر سال جاری آغاز شده اند.


وی بیان کرد: در حوزه فعالیت های قرآنی، دوره های آموزش روخوانی، روانخوانی و حفظ در حال برگزاری است و همچنین با توجه به ارزیابی کانون در طرح قرآنی 1455 بنابراین حضور و مشارکت حداکثری در این طرح قرآنی نیز در دستور کار قرار دارد.


اسکندری ابراز کرد: برگزاری دوره های احکام یکی دیگر از برنامه های اوقات فراغت تابستانی است که با تدریس مربی مجرب در حال برگزاری است و در این دوره به سوالات شرعی نیز پاسخ داده می شود.


رابط کانون فرهنگی هنری حضرت رقیه (س) مسجد امام علی (ع) اسفندقه جیرفت ادامه داد: همچنین در طول اوقات فراغت هر هفته مسابقه قرآنی برگزار می شود به این صورت که هر جمعه ۲ سوال قرآنی در بین اقامه نماز توسط امام جماعت مسجد مطرح شده و برگزیدگان نیز جوایزی اهدا می شود.


وی اظهار کرد: در حوزه فعالیت های ورزشی نیز کوهنوردی و مسابقه طناب زنی در برنامه های اوقات فراغت تابستانی قرار دارد.


اسکندری با اشاره به فعالیت های هنری کانون در اوقات فراغت تابستانی، اضافه کرد: علاوه بر این نیز کلاس های آموزش خوشنویسی ویژه تمامی گروه های سنی زیر نظر مربی مجرب در حال برگزاری است.


رابط کانون فرهنگی هنری حضرت رقیه (س) مسجد امام علی (ع) اسفندقه جیرفت عنوان کرد: برگزاری اردوهای تفریحی یک روزه درون استانی یکی دیگر از برنامه های اوقات فراغت تابستانی کانون است.


وی یادآور شد: در راستای اجرای طرح شنبه های کتاب نیز هر هفته یک کتاب مفید و ارزشمند به صورت حضوری معرفی می شود و همچنین در تداوم طرح سه شنبه های تکریم نیز از فعالان مسجدی و برگزیدگان مسابقات تجلیل می شود.

 

اسکندری در خاتمه تاکید کرد: هدف از اجرای طرح اوقات فراغت تابستانی جدّب گروه های سنی مختلف به ویژه نوجوانان و جوانان به مسجد و غنی سازی اوقات فراغت آنها در فصل تابستان است و امیدواریم با حضور در دوره های آموزشی استعدادهای آنها شکوفا شود.

پایان پیام/ 586